اصفهان - An Overview

Wiki Article

این شهر از غرب به خمینی‌شهر، از جنوب به کوه صفه و سپاهان‌شهر، از شمال به شاهین‌شهر و از شرق به دشت سگزی منتهی می‌شود. اصفهان تا زمان ظهور اسلام در ایران، به نام‌های گوناگونی مانند صفاهان، صفویان، سپاهان، سپانه، شهرستان، صفاهان، اسبهان، اسپاهان و.

أهم الأحداث المتعلقة بالمدينة حسب موقع فهرس.نت[وصلة مكسورة]

اصفهان در همه‌ ماه‌های سال میزبان گردشگران است؛ بنابراین سیستم تاکسیرانی قدرتمندی دارد. اگر بودجه‌ سفر شما محدود است، اتوبوس گزینه‌ به‌صرفه‌تری برای شما خواهد بود.

این خانه، خانه‌ای قاجاری بود که توسط حاج محمد زهتاب ساخته شده بود.

هم‌اکنون در این خانه، کارگاه‌های هنرهای دستی و صنایع اصفهان برگزار می‌شود.

از دیگر غذاهای محلی اصفهان می‌توان به کباب مشتی (کباب زردک)، کله جوش، حلیم بادمجان، قیمه ریزه، یخنی لوبیا (گوشت لوبیا)، نخودآب، حلیم ماش و قمری و کوفته شویدباقالی اشاره کرد. نمی‌توان از غذاهای اصفهان حرف زد و صحبتی راجع به آش‌های خوشمزه آن نکرد.

برهانی با اشاره به اینکه مدرسه علميه در دو بیانیه اعلام کرده چهار هزار و ۲۰۰ متر زمین در حال بازگردانده شدن به حوزه علمیه است، نوشت که پشیمانی حتی دقایقی پس از ارتکاب جرم، هیچ تاثیری بر تحقق جرم ندارد و جرم انتقال مال غیر، واقع و تمام شده است.

در این بیانیه با ادبیات فقهی-حوزوی آمده است که "افراد مبحوث عنه از مؤسسه خارج شدند".

بر اساس اسنادی که یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار منتقد و مدیرمسوول پیشین «معماری نیوز» منتشر کرد، صدیقی از طریق تاسیس یک شرکت خانوادگی به نام «پیروان اندیشه‌های قائم»، باغی را به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع در کنار حوزه علمیه خمینی در ازگل تهران تصاحب کرده است.

Hemmed on 4 sides by architectural gems and embracing the official fountains and gardens at its centre, this wondrous Area is really a spectacle in its own…

هدف از این کار معرفی طبیعت و اقلیم ایران و جلوگیری از تخریب آن بوده است.

جایی در دل بافت تاریخی شهر از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود. بعد از این بازار سنتی به مراکز خرید مدرن و پاساژها می‌رسیم. برای یک خرید چند ساعته می‌توانید به مراکز خریدی مانند سیتی سنتر و یا مرکز خرید جلفا مراجعه کنید.

محسن برهانی، حقوقدان، با اشاره به «احتمال ماست‌مالی این پرونده» نوشت پشیمانی پس ?? ???? ???? از ارتکاب جرم تاثیری بر تحقق جرم ندارد.

یکی از این مکان‌ها، میدان نقش جهان است که شاید اولین جایی باشد که گردشگران از آن دیدن می‌کنند. این جاذبه گردشگری اولین اثر ثبت‌شده ایران در میراث جهانی یونسکو به شمار می‌رود.

Report this wiki page